2010. február 11.

Rántott mütymürütty

A tegnap este nekifogtam vacsorát készíteni. Azaz fogtam volna ha tudtam volna, hogy mit készítsek. Állok az asztal mellett s gondolkozom. Hideg étel, meleg étel. Benyitok a kamrába, körülnézek. Vakarom a kobakom. Elpattanok a hűtőig. Nézem nézem. Semmi kedvem nem volt hosszasan kotyvasztani. Valami rövid, laktató kaja kellene. Főleg, hogy aznap nem is ettem. Na végül felfedeztem a csirkecombokat. Hoppá, megvan. Rántott pityóka, csirkecomb, savanyú káposzta, oszt kalap.

Igen ám de nekem az életben sosem sikerült a rántott pityóka. Mindig valami más lett belőle. Na mindegy. Szóval miközben pucolgatom a dolgokat, valami ismerős makogás ütötte meg a fülemet. Benézek a szobába. Hát a retek klubban éppen a makit reklámozzák.

A Feteke Pákót. A negró cukorkát. Éppen mártozik a jeges Dunában. Persze állig felöltöztetve. Körülötte seregnyi ember készen arra, hogy bármikor ugrik dicső majmunk után, ha az elmerülne. A vigyori pofája majdnem kilógott a képernyőből. Na gondolom magamban, hátha sikerül megfulladnia, tenne egy szívességet nekünk legalább.
A didikirály egyre kétségbeesettebben kapálózott, oszt karattyolt valamit aminek felét sem értettem. Biztos valami rekordot akart dönteni. Nem tudom, hogy kinek mit akart ezzel az akciójával bizonyítani, ment volna inkabb vissza Afrikába s mászott volna vissza arra a fára amiről aláereszkedett. Amit pedig végképp nem értek, hogy minek kell egy ilyen alakot feszt reklámozni. Vajon ez hozná a retek klub konyhájára a pénzt? Ja vagy ő a celeb. Értem már. Köszönöm de nem kérek belőle.

Na vissza a konyhába. El is készült a krumpli. Persze nem rántott cucc lett belőle. Fele odaégett, míg én a maki egér tisztálkodását néztem. De ehető volt. Jóllaktam. :)

Amúgy erről a vizes kalandról jutott eszembe egy vicc. Meg is örökítem.
- Hogyan mentesz meg egy niggert a vízbefúlástól?
- Leveszed a lábad a fejéről. :)

Ugye milyen szimpatikus, bő kultúrával büszkélkedő, ellenállhatatlan nőcsábász ?! :))
Na és itt az utólag előkutatott forrás is: Pákó bepánikolt a jeges vízben Szép estét.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése