2010. június 23.

Nahát ..

Lejárt a mai meccskavalkád. Kiesett Franciaország. Micsoda derű. Persze a Dribbelköniget sajnálom, de ez van. Szép öröm a káröröm. Kiesett Dél Afrika is de egy árva könnyet sem hullajtok értük. Felpuffadt vuvuzelás majmok. Persze nem szép dolog ha a rendező ország nem jut tovább a csoportból, de szerintem az idén tehetünk kivételt.

Ma este reszkethetünk mi is. Ghána - Németország. De bízom az égiekben és a földiekben, na meg Jogiban. A német lobogót szépen ki is biggyesztem az ablakra, hátha hoz némi szerencsét.

Nó de tulajdonképpen nem ezért kezdtem a mai blog bejegyzést. Szóval a Görögország - Maki Köztársaság meccs után gondoltam kicsit böngészek az interneten, hátha írnak valami hírt a Nationalelfről. Persze sok mindent nem kaptam. De figyelmemet lekötötte egy más hír. Wie kann eine Mutter nur so grausam sein?

Arról szól a cikk, hogy egy 28 éves kismama 26 napos gyerekét bántalmazta. El is képedtem. Münchenben ilyesmi?! Olvasom tovább a cikket, de pár sor után a rejtély meg is oldódott. Nos tessenek csak kitalálni, hogy hívják a némbert. Bingó, Tudoriţa M. a hárpia neve, és persze rromániai bevándorló. Nem is tudom miért csodálkoztam. Kép is van a boszorkányról, tisztelettel megjegyezném hogy nem valami joghurtreklám.

A cikk szerint a becses kismama, durván megrázta a gyerekét, majd mérgében az ágyba hajította - minek következtében az egy hónapos csecsemő a fejét az ágy keretébe ütötte. Nem volt ez elég, a keletbelga nem is hívott segítséget. A hazaérkező unokatestvér hívta ki végül a mentőszolgálatot. Csak miután őrizetbe vették a sértettet derült ki, hogy 5 évvel ezelőtt a világra szart még egy porontyot. Persze azt is elvették tőle. Jelenleg gyilkossági kísérlet miatt csücsül a hűvösön. Aztán persze majd felbukkan valami kisebbség-védelmi lokálpatrióta, s szépen elkussolják az ügyet. Max deportálják. De az ilyennek szerintem kötél kéne - a nyakába.

A hír végén a felhasználó nem találja majd a jól ismert hozzászólási lehetőséget. Sőt, szépen ki is van írva, hogy ezen esetben ez a bizonyos opció zárva van. Nahát ..
Most megint csodálkozzak? Miért tartottam fontosnak ezen információ megosztását, és ugyanakkor miért tartom mindezt felháborítónak? Ezt Rátok bízom. Használjátok ügyesen a fantáziátokat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése