2010. március 31.

Ha Isten velünk, ki ellenünk ?!

Na jó, ez most kicsit túlzás. De hát végül is mit kellene mondania egy Bayern szurkolónak?! DFB Kupa-döntő megvan. Immáron az is rekordnak számít, mármint a Bayern - Werder találkozó. Frankfurttól ugyebár kikaptunk. De szívtunk hazai pályán a Stuttgarttól is. Nem baj. Mondjuk akkor meccs alatt szokás szerint majdnem szétkaptam a függönytartót. Ilyen ócska játékkal nem is érdemeltük volna meg a győzelmet. Így utólag mindegy is. Még mindig amondó vagyok, hogy szívesen odaadnám a Bundesliga trófeát egy Champions League serlegért. Egészen másképp játszunk a Bajnokok Ligájában mint a hazai bajnokságban.

Mindenesetre teli aggodalommal pattantam neki meccset nézni ma este. Sikerült is csomó ellendrukker társaságában meg is nézni. :) Nem baj emberek - örülök, hogy legalább volt kedvetek meccset nézni. Sokkal szórakoztatóbb így. De egy tanácsom lenne azért számotokra. Néhányan közületek csak azért szurkoltok X-nek, mert én a Bayernnek. Ezt már lassan megszoktam. De azért nem ártana egy csapatot választani. Nem az hogy egyik meccsen ez, másik meccsen amaz. Mondjuk nem rám tartozik de ...
Tiszteletre méltó az aki a Milánnak szorít. Azzal sincs gond ha valaki tegyük fel a Margittal tart. De ki kellene tartani mellette. Nem az hogyha ott nincs siker akkor rögtön átpártolunk máshova. Büszkén mondom milliomodszorra, hogy életem szerelme az FC Bayern München. Ha a huszonhatodik ligába is pattanunk vissza, akkor sem fogom cserben hagyni őket. Na ennyit erről.

PCK-nál néztük a meccset, és rögtön hideg zuhany a 64. másodpercben. 0-1. Őszintén nem tudtam, hogy ordítsak vagy zúzzak. Elmúlt. Mondtam is, hogy nagyon örülnék az addigi teljesítmény alapján egy döntetlennek. Le is telt az első félidő különösebb változás nélkül. Ugyebár Schweini sárga miatt nem játszhatott, Árja Robi meg sérült volt. Micho miatt 1 gól már jó korán. Pranjic nem Bayern szintű játékos. Ahhoz képest kellemesen lepődtem meg. Jóval a maga szintje felett teljesített. Butt viszont mióta szerződéshosszabbítását elnyerte, elveszett a szürkeségben. Amúgy Lahm, Badstuber és van Buytennel különösebb gondok nem voltak. Kaszáltak, reszeltek de megoldották. Ribéry bal szélen Altintop a jobbon. Pranjic es Bummi középen. Müller és Olic elől.

Az első félidő majdnem katasztrofális volt. Utólag örülhetünk, hogy nem kaptunk még egy gólt. De a második játékrészre felszívtuk magunkat. Ezért is vagyok ennyire büszke a csapatra. Megmutattuk, hogy az utolsó pillanatig tudunk küzdeni.
A győzelem ellenére tartom véleményem. Ribéry húzzon a szeme világába. Ha nem játszik szívvel lélekkel akkor semmi értelme a maradásnak. És csak azért, hogy legyen egy Ribérynk, fölösleges 50 millás szerződést ajánlani neki. Kahn és társai megérdemelték, ők akár ki is múltak volna a pályán. Ellentétben a Dribbelköniggel.

Kellemes meglepetést okozott Gomez és Klose becserélése. Mindketten igyekeztek de végül Ribérynek és Olicnak sikerült a pontszerzés. Egy hét múlva Robben és Schweini is játszhat majd. Innen fogva minden a saját kezünkben van.

Egy pár infó amit illene megjegyezni, főleg akkor ha antidrukkerként ugat az ember.
1. Klose német. Nem lengyel. Lengyel határokon belül született, de olyan lengyel mint amilyen oláh vagyok én.
2. Viszont Podolski lengyel. Pont olyan mint Asamoah. Naturalizált. Szülei kis korában vándoroltak át. Poldi mai napig is pár havonként meglátogatja jelenleg is Lengyelországban elő nagyszüleit. Ez egy olyan faktum, amit úgy látszik a TV kommentátorok mai napig sem voltak képesek megjegyezni. Egyébként Podolski már nem a Bayern játékosa. Illene ezzel is tisztában lenni. Keverik a szezont a fazonnal.
3. FC Bayern München és nem FC Bayer München. Ezt is ma hallottam sokadszorra. Ilyenkor a cukorszintem az egeket verdesi.
4. A német himnusz nem Deutschland über alles -el kezdődik, akármilyen jól esik nekem és másoknak. Az ilyesmit még az óvódás is tudja. Persze a román kommentátoroknak fingjuk sincs.
5. Ugye '99-ben kikaptunk a Manchestertől, 2001-ben meg oda vissza vertük őket. De egy Bayern szurkolónak egy Manchester meccs mindig revans, még akkor is ha a mérleg kurvára pozitív. És revans lesz míg a világ világ, mert mi nem felejtünk.
Pontosan úgy ahogy nem felejtjük a tavalyi bárcás kurvák 4-0 -át sem.
6. Allianz Arena és nem Olympia Stadium.
7. Az aréna 69.000 férőhelyes, de BL, EL, és kupamérkőzéseken 66.000.

Egyelőre ennyi ami hirtelen eszembe jutott. De még van bőven. Majd következő alkalommal. Kár hogy az illetékesek ilyenkor nem olvassák az ilyesmit. Biztos vagyok benne, hogy nem én vagyok az első aki őket ilyesmire figyelmezteti.

Soraimat ezzel zárnám. Mára a meccs volt a legfontosabb.
Einmal Bayern, immer Bayern !!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése