2009. november 17.

"My Life in Ruins"

Nó de nem az enyém :)
Már egy idelye, hogy nem néztem meg egy jó filmet. Nem mintha nem lett volna kedvem, illetve időm, csak hát nem volt mit. Inkább az akció filmeket szeretem, a drámát, a thrillert, a háborús filmeket. Nos hát az imdb listájáról van bőven mit választani, csak hát azok a filmek még csak moziverzióként szerepelnek a torrent oldalakon. Így kiválasztottam egy komédiát, találomra. Mint ahogyan a címben szerepel, a "My Life in Ruins" lett az.
Hát kellemesen csalódtam, igazi humoros kis alkotás. Egy idegenvezetőről szól, aki minden próbálkozása ellenére nem igazán találja helyét a szakmájában. Morcos, kényelmes túristákat kell elkalauzoljon Görögország különböző részeire. A filmből nem hiányzik a romantika sem, érdekes jelenetekkel van fűszerezve. A szereposztással sincs gond. Ahhoz képest, hogy nem igazán ismert színészekre hárult a feladat, szerintem jól teljesítettek.
Mindenesetre, ha nincs semmi programod estére, érdemes vegignezni. Nem egy Mr. Bean szerü minden fél percben megnevettető film, de nagyon szórakoztató.
Részemről 8/10.

Na, kalap.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése