2010. január 20.

Szappanoperák

Érdemes ezen egy kicsit elgondolkozni, ugyanis mindenkinek van valami kedvenc szappanoperája, valami régi vagy új sorozatja, aminek hódol. Persze kivétel mindig akad.
Nagyon hatalmába kerített minket a TV, valóságos rabja lettünk a filmeknek, a reálitás showoknak, az ilyen-olyan műsoroknak.

Elég példaként csak megemlíteni a következőket (saját kedvencek) : X-Files, Columbo, Quincy, Twin Peaks, Sledge Hammer. De ez már a múlté. Szeretnem a jó filmeket, de nem lehet egyik napról a másikra friss DVDripeket letőlteni. Ide türelem kell. Nos, így meginnt bekopogtattak az ablakomon a sorozatok. Lost, Prison Break, Dexter, House.
Hogy mennyi időt el lehetett pocsékolni így, ha valaki utánaszamolna ...

Valami új TV műsor jól fogna, csak hát semmi olyant nem kapok ami megfelelne.
Belenéztem a Heroesba, pocsék. Pár epizód után egyenesen shift delete.
Aztán ajánlották a Supernaturalt, kritikán aluli.
Közben felfedeztem, hogy van egy Criminal Minds nevű produkció is. Nos hát ma este szenteltem neki másfél órát. De már reflexből a deletenek kaccsingatok.
De még várok vele, még vagy két részt megnézek belőle. De szerintem az ítélet itt is megszületett.

Aztán vannak ezek az NCSI, CSI, meg mindenféle nonszensz filmek. De az ilyesmihez nekem végképp nincs türelmem. Azt hiszem hogy az X-Files és a Dexteren kívül, nem nagyon tetszett semmi más.
Mielött még valaki félreértené, erről a Dexterről van szó.

Szóval mi lesz ezután ?! Szerintem kivárom a Dexternek a következő szezonját.
Esetleg ha valaki a Dexter vagy X-Fileshoz hasonló új sorozatról tud, nem venném rossz néven ha szólna.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése