2009. december 9.

1-4

És elmentünk vala a halasbárba. Nem is említeném ha nem így történt volna. Első perctől foggva pesszimista voltam, ami egyébként nem vall rám. De Juventus - Bayern, idegenben, azt hiszem, hogy minden valamit magára mondó szurkoló elmondhatja, hogy nem hétköznapi meccsről volt szó. Főleg, hogy mindét csapatnak az élete függött ettől a mérkőzéstől.
Bemelegítettünk már 8 orától, a meccs csak a megszokott időben 21:45 -kor kezdődött.
Aztán jött a hidegzuhany. 1-0.
Nem hiszem, hogy különösebben részletezni kellene az eseményeket. Meg voltam győzödve, hogy egy kurva nagy mosdatásban lesz részünk. Oszt hálistennek a sors másképp tenkintett ránk. Megmutatta, hogy nem csak a történelemben de a valóságban is ütőképesek vagyunk. De még mennyire. Egy ilyen eredményt még álmomban sem mertem volna remélni. 1-4. Kész orgazmus, mumus meg az itáliai szúrkolóknak. Hát igen, köszönöm Istenem, hogy Bayern szúrkolónak teremtettél. 2001 meg a Getafe után ez volt az egyik legizgalmasabb nemzetközi horrormeccsünk.
Sajnálom a Juventus drukkereket, egy ekkora multú csapat nem érdemelé meg, hogy ilyen módon kipattanjon az európai ligákbol. Sokkal jobban szerettem volna (személyszerint) ha a döntőben találunk egymásra. De így adta a sors.
Azok után, hogy Lajos apánkat mihamarább odaát Hollandiában szerettem volna látni, ez a mai győzelem kellemes meglepetés volt. Nem azt mondom hogy Laji-bá a király, még azt sem mondom, hogy ő az Isten (ez az ő állítása), de viszont annyit elismerek, hogy ezzel a mai teljesítménnyel több mint valószínű, hogy a tavaszt is együtt érjük meg. Legyen igaza az égnek, cáfoljon meg engem a hozzáállásomban, legyen az, hogy mindnyájan tévedtünk és rossz arcát láttuk az edzőnknek, de akkor is az én véleményem az én véleményem.
Ennél szebb karácsonyi ajándékot az ember nem kivánhat magának.
A Bundesligaban bemutatott teljesítményünk után az ilyesmi felvillanyozza az embert. Most sem játszodtunk szépen, de legalább az eredmény kőbe van vésve.
Köszönjük.
FC Bayern München über alles !!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése